Hamimom Biber doğradım iki tane yemek pişmek üzere bit elim yanıyor biberden bir dk suyun altından çıkaramıyorum yoğurt falan herşeyi yaptım uykum da çok geliyor nasıl geçecek bu
Lulemom Hamimom sabah kahvaltıda bende biber doğradım bi tane. Acıymış. Bu saat oldu hala ellerim yanıyo. Kaç kez yıkadım falan ama yok geçmiyo 😢 bide arada gözüm kaşınıyo kaşıyınca gözüm de yanıyo. Çaresiz bekliyorum öyle 🙄
Mviekran Hamimom benimde başıma geldi herşeyi denedim olmadı eni sonu yarım şişe sütü boşalttım bi kaba elimi içine koydum 10-15 dk beklettim geçti çok şükür
Ays0 Limon iyi geliyormuş. Avcunda tuz ovalamakta iyi diye duymuştum ama baktın geçmiyor kalıp buz var ya onu al eline öyle uyu ben öyle uyumuştum çünkü felaket sızlıyordu
anneyimmm_ Anestol krem var yanıklarda kullanılır genelde bölgesel bi uyuşturucu gibi düşünün, bulabilirseniz o geçirir Allah’a havalen
Mom654 Hamimom canım ben şanlıurfalıyım kendi ellerimizle temizleyip isot yapıyoruz Çok az birşey çamaşır suyu dök soğuk su ile elini iyice yıka geçer
Sumc Hamimom canım 1 ay önce başıma geldi hastaneye gittim bir tane krem verdi o geçirdi. 1 kg doğramıştım ve 12 saat acısını çektim. Buz kalıbıyla oturmuştum süt yoğurt hikaye. Buz tut sadece.