39+4 hamileyim. 2 gün önce kontrolümde doktor 2 cm açıklık var dedi. Son 2 gündür hafif tempolu yürüyüş ve ılık duş alıyorum. Yarın yatış verecek suni sancıyla açıklık olmazsa sezeryan olma ihtimali var mıdır.? Öyle bişey olursa ben sezeryan olmak istemiyorum 🥺