Merhaba arkadaşlar bebeğim 45 günlük ve aşırı gazı var gecemiz gündüzümüz kalmadı artık sancılarından ağlamalarından . Şurup ve damla kullanıyor doktorumuz yazdı ama fayda etmiyor . Ben ne kullanabilirim acaba sütten geçmesi için bebeğe bildiğiniz bitki çayları veya satın alabileceğim çaylar içecek varmı ?? Lütfen yardımcı olun 🙏🏻