ay-se Kızlar 24. Haftadayız ve şuan sol tarafımda acayip bir batma oluyor yaklaşık bir saattir bugün ilk kez eğilip kalkarken de zorlandım ama şimdi çok batma oluyor nefes alırken de batıyor bu bebemin geliştiğinden mi normal mi acaba