Papatyaliiii Merhabalar, doğuma son bir ayım kaldı. Afedersiniz ancak bu sorumu mazur görün; genital bölge temizliğini nasıl yapmalıyım ? Ağda riskli diyorlar ama diğer türlü de olmuyor maalesef (traş bıçağı vs). Ne yapmalıyım bu konuda ?
tirtilinannesii Papatyaliiii Ağda korkusundan hep jiletle aldım ama göbek büyüdükçe bu işkence haline geldi doktoruma sordum ağda yaptırabilir miyim diye sakınca yok yaptırabilirsin dedi bakalım gidicem ama ne zaman bilmiyorum 😢
Seda_nrr Papatyaliiii normalde ağdaya gidiyorsanız sıkıntı olmaz sanmıyorum.Ama ilk defa gidecekseniz ağrısı çok gelir ve haliyle kendinizi kasarsınız kasmamanız gerek 🙏🏻
defnosunannesi_ Papatyaliiii canim ben önceden beri jiletle alıyordum bir ara lazere gittim ama çalıştığından dolayı birde evlendim vaktim olmuyordu gidemiyorum kaldı öyle sonra yine jilete devam ettim baktım hamilleikte olmuyor korka korka agdaya gittim gitmemek için sürekli bahaneler buluyordum kendime bı cesaret aldırdım ama düşündüğüm gibi kötü değildi ben ağlarım kesin bagiririm fln diyordum ama hiç bir sorun yaşamadım 2 defa gittim şimdiye kadr ve devam edicem inşallah 33 .haftadayım göbekten mağlum goremedigin için jiletle almak çok zor ve hemen çıkıyor agdaya git pişman olmazsin
jamila_95 Ben dus alirken aynanin karsisina gecip jiletliyorum 🤦🏻♀️Agda yapmak tahris eder kasinti olur nebileyim derini acitir hassas bolge 🥺
Papatyaliiii defnosunannesi_ Daha önce hiç kuaföre gitmedim o bölge için. Çok utanıyorum, yani nasıl söyleyeceğim nasıl olacak.. aslında bir defaya mahsus gitsem doğuma kadar yeter ama bilemiyorum. Ah şu toplumsal değer yargılarımız 🤦🏻♀️
Oznurunannesi Papatyaliiii makinesini agdasini aldim topladim.cesareti top gbi yuvarlana yuvarlana agdami yaptim ama cok acidi.😀
anneyimmm_ Papatyaliiii o tozmuş ya, kokusu da bu tüy dökücü kremleri andırıyor kayınvalidem doğuma hep yapar giderdim demişti de 😂
Minnakkkk Papatyaliiii ilk, hamilelğimde de hep agda yapıyordum ki normalde de agda yapan biriyim bunda da agdaya devam erken dogum olsa bende olurdu herhalde son 5 hala tık yok 😀
Deryalim-26 Ben lazere gitmiştim yıllar önce. Sadece alt tarafta zayıf seyrek tüyler var. Onlarıda epilasyon makinasıyla toplayıveriyorum. Rahatım bu konuda. 34. Hafta dayım.
Saripapatyam1 Papatyaliiii şuan jilet kullanıyorum ama doğumum sezeryan günüm belli olduğu için doğuma gitmeden önce tüy dökücü kullanıcam bi defaya mahsus bisey olmaz bence