Kubrakaya ben alistim alttan muayene etmelerine artik. Ama yine de psikolojik olarak yipratici oluyor. Muayene ol nstye gir bekle. Beni cok yordugu icin gitmek istemiyorum. Benim 5 dakikada 1e dusuyor ama siddetli olmadigi icin sancilar acilma yavas gerceklesiyor. O yuzden doktorlar ne kadar kalsa iyi diyorlar anne karninda 😐😐