LivaveLeyla anneadayii42 bu konuda çok kuralcıyım anlamadığım bir şekilde 🤣 verilen ilaçları her zaman aksatmadan içiyorum hatta bazen yatıyorum öyle uykum oluyor ki içim rahat etmiyor yataktan kalkıp içiyorum
yamacinannesii anneadayii42 ben çok unutuyorum ilk 3 ay çok düzenli kullandım folik asiti ama şu an bazen içmediğim oluyo bir gün veya aklıma gelip üşendiğim oluyo sıcaklardan kalkmak zor geliyo
Seda_nrr anneadayii42 ben çok unutuyorum 😢 normaldede doktorun verdiği ilaçları 2 günden fazla içemezdim ama hamilelikte nekadar dikkat etsemde çok unutuyorum özellikle sabah aç karnına olan kan ilacımı
Ayseee4238 anneadayii42 malesef arada oluyor unuttuğum zaten şu siralar aşırı unutkanlığım başladi unutmayım diye mutfak masasının üstüne koydum ama yinede arada unutuyorum bugün içmedim mesela unutmuşum akşam üzeri aklıma geldi o saatten sonrada içmek istemedim.
anneadayii42 LivaveLeyla Bazen hic halim.olmuyor o derece ama olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum evde olmadığım zaman falan yanima almayi unuttuğum oluyor
LivaveLeyla anneadayii42 benimde öyle hallerde içmediğim oluyor ama onun haricinde üşenmiyorum kalkıp içiyorum içim rahat etmiyor resmen
yamacinannesii anneadayii42 zaten vitamin bi gün içmeyince bence birşey olucak diye bişey yok tabi ki normali düzenli içmek
Tazeanne95 Bnde hep unutuyorum hatta doktor üç kutu demir ilacı verdi sadece bir kutu bitti hiç içmiyorum uzun zamandır vitaminlerimi de içmiyorum nolcak bilmiyorum🤷🏻♀️Zaten nefret ederim hap vs içmekten