Ben yaptırmadan gittim valla. Başta bi çekiniyorsun ama sonra alışıyorsun. Ben 32. Haftada ağır idrar yolu enfeksiyonu geçirdim bi sürü ilaç kullandım. Enfeksiyon kaparım bir şey olur diye 32 den sonra gitmedim. Eşimden rica edecektim jiletle alsın diye geri ondan da çekindim kaldı öyle 😂 aslında lazer yaptırdım yıllar önce ama hamilelikte çok coştu hiç lazerli gibi değildi. Sağlık bu sonuçta bakmıyorlar bile bence dikkat etmiyorlardir