Bebegimibeklerken__ Kızlar sizinde sabah uyanınca yere basınca ayaklarınızın altı acıyor mu? Benim çok oluyo ve bi süre sonra geçiyor acaba neden 🙄
Asyaninannesi Bebegimibeklerken__ bendede var. Sabahlari kalkinca cok aciyor.haraket edince kecitor.nedenini bilmiyorum ama
Cemreoyku01 Bizde 36+4 üz yürüyemiyorum resmen geceleri dönerken agrıyor ödemden sanırım ellerim ayaklrım fena şiş
mervec Bebegimibeklerken__ 32 haftadayım benimde oluyor iki üç haftadır. Önceki gün yorulsamda yorilmasamda oluyor ama uzun bi süre gecmiyo
Merve92 Bebegimibeklerken__ benimde aynı sabah zor basiyom ayağımin üstüne gün içinde geçiyo neden acaba