Jdjdjdjk Hamilelikte yakı kullanan varmı çok zor durumdayım aşırı ağrılarım var iğne yaptıramıyorum, sizler kullandınız mı?
Momy01 Jdjdjdjk bende omuz tutulması olmustu iki defa omuz hizama yaptım ama sabaha kadar bekletmedim ne olur ne olmaz diye belime hiç yapmadım ama omuzda bir sıkıntı yaşamadım