Kızlar merhaba bir şey danışacağım. Bugün karnımın tek bir noktasında ağrı var ama sadece öne eğilince yani karnım kasılınca ya da o noktaya elimi batırdığımda hissediyorum. Açıkcası ciddi bir şey gibi gelmedi bana. Acaba bebeğin konumundan dolayı olabilir mi siz de yaşadınız mı? Bu arada 13+5teyim