Kızlar belki bilirsiniz ben 8 ay önce düşük yaptım polikistik overliyim.Aslında pcoslu olmama rağmen hamile kalabilmiş olmam bana umut olmustu sonrasında olsun olsun diye çok takıntıya dönüşmemişti.Korunmasız iliskiye devam ediyorduk kısmet diye.Ne zaman ovulasyon testi yapmaya başladım psikolojim o noktada çok yıprandı.Geçenlerde de yumurtlama ve birkaç gün sonra lekelenme yaşadım yerlesme
kanamasi olsa diye çok umut etmiştim doktora gittim test yaptı yumurtlamadan 1 hafta geçmişti bu arada testi cuma günü yaptı.1.20 çıktı.Dediğin gibi yerleşme kanaması olabilir ama sanmiyorum dedi ilac verdi adet olunca gel dedi gönderdi.Tbi benim bilinç altımda bu var diye mi bilmiyorum sürekli hamile oldugum görüyorum çok da istiyorum onun da etkisi var zaten kalktığımda üzerimde oluşan ruh halini tahmin edebilirsiniz.Sanki hic bu kafadan çıkamayacak gibiyim bir yandan testleri atıp akışına bırakayım diyorum diğer yandan test yapmaya devam edeyim diyorum zaten yumurtlama zor oluyor düzenli adet görenlerde ayda bir şans varken bende 3 ayda bir oluyor o fırsat.Acaba bir kaç gün sonra kan testi mi versem diyorum ne olur ne olmaz.Ne yapayım ben kızlar iyice kötü olmaya başladım