Asena17 Persembe gunu 19.06 cikti bugun verdim 116.39 cikti normal bi artis mi?ve kac haftalik oluyor?
Sermec27 Asena17 gayet güzel artmış ama bthcg ye göre anlaşılmaz gebelik son adet tarihine göre hesaplanır 🥰
Fatmakara97 Asena17 gayet güzel canım son adet tarihinden bugüne kadar hamile olmuş oluyorsun betayla bakılmıyor doktorlarda son adet tarihine göre söylüyor
elfmoom Asena17 maşallah:) ne güzel artmış hafta betaya göre belli olmuyor internette yazanlar tahmini değerler.. adetinin başlangıç tarihinden hesaplayacaksın
elfmoom Asena17 güzel o halde değeriniz :) inşallah sağlıkla alın kucağınıza 1 hafta içerisinde lekelenmeleriniz olabilir , hiç telaşlanmadan doktorunuza haber verirsiniz :)
Asena17 elfmoom leke gormedim daha ama akintim var hissediyorum islaniyor camasirim tesekkur ederim ilginize 😊
Nur5 Asena17 gayette mükemmel bence ,yarın kan verecem bende hiç umudum yok yeni hamiş anne banada dua et
Asena17 Nur5 Rabbim sanada nasip etsin insallah dua edicem kuzum haber et seni de yanimda gormek istiyorum 😊
Nazlican1994 Asena17 maşallah artış çok güzel hayırlısı olsun :) değere göre hafta belirlemek çok zor kontrolde doktorunuz mutlaka söyler 🙂