Babiessss Kızlar bebek çamaşırlarını kaç derecede yıkıyorsunuz, yumuşatıcı kullanıyor musunuz, kaç haftalık hamileyken hepsini yıkayıp ütülediniz, çamaşırlardaki lekeleri nasıl çıkarıyorsunuz kafamda deli sorular 😂
Ngr55 Babiessss bununla ilgili etrafımdaki tecrübeli anneler hep sabun tozunu öneriyor.yumusatıcının zararını bende çok duydum. Ama leke cıkarma konusunda bi bilgim yok.🙂
Fztreyhan92 34.haftamdayım canım ben yıkadım bu hafta yumuşatıcı kullandım dalin almıştım 40 derece de attım makinemde 60 derece bebek programı var ama korktum çekme filan olur diye 😅
Zeynepgamze Ben 15 dk ya attım bayb me sıvı deterjan kullandım yumuşatıcı koymadım 20 derecede 400 yada 600 devir sıkma ile yıkadım yoksa çok çabuk yıpranıyor
Zeynepgamze 32. Haftada yıkayıp ütülerim iyi ki o hafta yapmışım sonra çok ağırlaştım yapamazdım şuan olsa
Sedacengiz Yumuşatıcı mı☹️ Bebekler için çok zararlı çok ☹️ Ben 31.hafta da yıkadım 30 derece kısa programda. Uni baby kullandım.. Sonuçta şuan temiz lekesizler. Oğlum Doğuncada makinamda bebek programı var,, onu. İle yıkayacağım. Ebebekte leke çıkarıcı bi çok deterjan var baby me hatırlamıyorum beyaz anne ile bebek resmî var o deterjandan aldım. Unı baby İle ikisi ile yıkayacağım. 💩 lekesi çok olur ise beyaz sabun İle çitileyin 🤗 öyle atın makinaya
EsraCilgin Erken doğuracağım gibi hissettiiğim için 29 haftalıkken yıkadım 😂😂 roxy granül sabunla 30 derecede