Hanımlar dün sabah post açmıştım burda çocuk makatima çok baskı yapıyor diye popomun üstüne oturamiyordum sonra hastaneye geldim baktilar 2 cm açıklık vardı devlet Hastanesi’ndeyim bu ara da sonra serum takıldıktan sonra tekrar bakalım Altan dediler ilerleme varsa yatış veririm dediler sonra baktım acilmam 3 4 cm olmus hemen yatış verdiler ikidebir nst bağlanıyordum bu arada gece 12 de verildi yatisim sonra bı an sancılarım kesti saat uçtu bu ikinci doğumum küçük sancilarda bile çok urkuykrdum eşimle konuştum hemen istek sezeryan olmak için özele gittim burdan imza atıp sonra özde tekrar alttan baktılar acilmam 7 cm oysaki bana stajer doğum go ukmuyor gibi dedi ilk kızımda çok çektim o yüzden kaçtım açıkçası 7 cm olduğunu duyunca hemen koşa koşa hastaneye geri döndük devlete 7 cm olmus dedik bu aarada saat 6 kendimi cesaretlendirdim ikinamiyordum ama sancı gelince ikimmak çok zor oluyor sonra 9 da geldiler baktılar sancılarım çok çoğalmıştı acikligim 8 buçuk olmuştu doktorlad odadan yanımdan ayrılmadı heran pirtliyabilir bebek diye acilamm bı anda 9 oldu hemen doğum haneye gittik 4 5 ikimmada doğdu bebeğim bütün acılarım bı anda kesildi bebeğim de biraz iri doğdu 4210 doktorlar koca kafasının çıkmadığı kadar varmış felan diye sakalastilar umarım herkezin doğumu çok güzel geçer sizde benim gibi korkup kaçmayın bol bol dua edin hepsi geçiyor bebeği kucagina alınca merak ettikleriniz olursa sorabilirsiniz şuan hastane odasından yaziyorum 😌🤗