Slm hanımlar bugun 40.5 olduk ve 5 gündür kovit geçiriyorum doktor 41de gel suni sancıyla dogumunu başlatalım diyor ama ben çok istemiyorum kendi sancımın gelmesini istiyorum ama daha hiç belirti yok bu durumu yaşayan yada yaşamış tecrübeli anneler düşüncelerinizi merak ediyorum 😕😕