Btnc1903 37+5 hafta gebeyim bu gün pozitif olduğumu öğrendim. Doğuma 15 gün görünüyor uygulamada ama öncesinde gelirse napıcam ? Yanımda kalacak kişi pozitife olsa sıkıntı negatif olsa sıkıntı napıcaz ? Atlatanlar nasıl atlattı acaba
Zehradeniz34 Btnc1903 ben 17 haftada atlattım çok rahat geçirdim sadece halsizlik oldu çok şükür başkada biseyim yoktu sende rahatlıkla atlatırsın inşaallah 🙏