Bugün sabah bı evi süpüreyim dedim elim bianda balona döndü kalktm direk acile gittim idrar kan verdim sonuçlara acil kadın doğum baktı bebeğe falan baktı nst ye bağladı baktı idrarda +1 protein e rastladığıni söyledi bugünden itibaren hergun sağlık ocağında tansiyon takibi yaptiricam bı hafta boyunca 130 ün üzerinde yada 90 in altında olursa direk gel hastaneye dedi korkuyorum açıkçası gerçekten çok zor geçiriyorum günlerimi sağlıklı dinç günlerimi çok ozledim son bı haftadır . Kimse kesinlikle kimsenin lafıyla hareket etmesin en güzeli sağlıklısı doktora görünmek eğer milletin lafına bakıp şişmesi normal abartma biseui korkma gibi sözlere itibar etseydim belkide çok geç olabilirdi sonra herşey için bu yüzden mutlaka doktorunuza başvurun . 🙏❤️