asyahumam bence hurafe bunlar bende inanmıyorum. Ama annem küçük kardeşime gebeyken canı çilek çekmiş kimseye de söylemiş. Kardeşim doğduğunda sağ bacağında çilek şekli vardı. çok tatlı duruyor 😀 arada lafı açar güleriz ama bilmiyorum ben inanmıyorum.