asyahumam Çilek yedim ve yanlışlıkla bacağımı kaşidim 🙄 Sonra leke mevzusu aklıma geldi hurafe mıdır gerçek midir yaşayan var mı? Eşime söyledim kızdı niye kaşidin çocukta iz yaparsa diye dalgınlığıma denk geldi 😬
U-E asyahumam dün bnde yedim hemde aklımdan leke konusunuda geçirerek inşallah leke konusu dogru degildir 😊
kir_cicegi asyahumam esin de mi inanıyor doğru değilmis çiğ ette mesela leke yapıyormuş sürekli elleyenler var bisey olmadı dediler örneğin kurban bayramında sormuştum
Kusciviltisi asyahumam yiyorum da yiyince her yerimi kaşıyorum da bende inanmam böyle şeylere eşim de 😂
asyahumam U-E kız yemek değil de kasımam kötü oldu yeyince sanmıyorum bir şey olduğunu bilemedim şu an 😬
asyahumam kir_cicegi yok canım öyle bir şey varmış dedim dogruysa hadi dedi kaşidim ya ondan dolayı yoksa dokunmaktan bir şey olmaz sanmam 😬
asyahumam Kusciviltisi ay bilemedim bazıları demiş ya gerçek diye ondan kafam karıştı ama gerçek değildir ya inşallah 😁
beysenyil asyahumam hamileliğim boyunca hergün istisnasız çilek yiyen biri olaraktan elimin kiri ile heryerime değmişimdir 😂 ama oğlumda hiç leke yok rahat ol 😬
sibelbysll asyahumam valla olabilir de olmayabilir de :) herkes ayrı bişey diyo bakalım sende olacak mı heyecanlı bekleyiş :)
BBYaman asyahumam gercek , benim ilk gebeliğimee cok yedim ensem kasınmıstı ve cocugumdada orda leke var suan 3 yasında hala var bu gebeliğimde yedim ama dokunmadım bıyere
Kusciviltisi asyahumam ay inanma inanma ya senin vücudun nerde bebek merde her gün çiğ ete dokunuyorum çocuğumda iz olursa burdan sana yazcam kız söz 😂😂
Selin12- asyahumam benim annem bize hamileyken balik açıklıyorum kulağının arkasına kasinmis kasımın ve benim ikizimi kulağının arkasında balik yağı izi var