Dryabka Denizinannesi07 ben yaptırdım canım ilk sonuç temiz geldi 14 gün sonra detaylı sonucumuz geldi oda temiz çıktı inşallah güzel haberler alırsın
Denizinannesi07 [bilinmeyen] canım bugün sonuçları öğrenmeye gideceğiz gelmiş sonuçlar ama doktor yokmuş şuan sekreteri ben yorumlayamıyorum dedi akşam 17.30 da randevumuz var heyacandan yerimde duramıyorum rabbim en hayırlısı neyse onu nasip eder inşallah