demirmommm Kızlar benim gibi yazın ortasında grip olan var mı? Çok ağır geçiyor öksürük grip terlesem de atamıyorum.Bulantılardan zaten iştahım yoktu iyice kapandı.Bebek için de çok endişeleniyorum.Sizler neler yapıyorsunuz ?
Asyaa02 demirmommm geçmiş olsun. ben de 31. Haftadayım. Aşırı bir burun akıntısı, boğaz ve baş ağrısı var. 4 gündür böyleyim dün akşam gidip test yaptırdım sonuç negatif ama gittikçe kötü oluyorum. Allah hasta olan herkese şifa versin inşallah.
demirmommm Asyaa02 Size de çok geçmiş olsun. Havaların değişikliğinden galiba böyle bi grip yayıldı. Siz ilaç kullanıyor musunuz yada bitkisel olarak herhangi birşey ?
Asyaa02 demirmommm maalesef ilaç kullanamıyorum ama bol bol meyve, limonlu su, günde iki bardak ılık suya zencefil limon ve bal karışımı içiyorum. Bu şekilde daha çok beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum ☹️
Htcerdgn Bende çok kötüyüm boğazım için annem kekik kaynatti onunla gargara yapıyorum iyi geldi bogazima kadar gargara yapıyorum yutmuyorum yumuşattı bol sarımsak yedim bakalım yarın belli olur iyi gelip gelmediği 😔
demirmommm Htcerdgn çok geçmiş olsun. Ay sarımsağı midem hiç kaldırmaz. Nane limon yada ıhlamur yapmayı düşündüm bende bir bardağın zararı olmaz diye.
Asyaa02 demirmommm bitkisel şeyler tüketiyorsanız günde iki fincanı geçmemesine dikkat edin. Bebek için fazlası iyi değilmiş.
demirmommm Asyaa02 Bende iştah tamamen gitti malesef birde bulantı bakalım nasıl atlatacağım. Allah tüm hastalara şifa versin.
demirmommm neslihann7 Hayır klima değil de evde bütün odaların camlarını açıp öyle yaşadık sıcak diye o sırada esti galiba o çarptı.
neslihann7 demirmommm ah evet arkadaşım da öyle hasta oldu tekrardan geçmiş olsun bu sıcakta da başka türlü oturulmuyo
demirmommm Asyaa02 Evet içmemek lazımmış birde doktorum parol içebilirsin dedi bana. O çok zararsızmış hamileliğin her ayında kullanılıyormuş.
Asyaa02 demirmommm evet benim de ilk 3 ay bel ağrılarım çok vardı doktorum parol önermişti. Şimdi de çok ağrım olduğu zaman alıyorum