Evet kızlar klasik olarak bende buraya doğum hikayemi yazıcağım günü sabırsızlıkla bekliyordum.. çok zor bi hamilelik geçirmedim ilk 3 ay mide bulantısı halsizlik tiksinmeler dışında gayet güzeldi, sıcaklara denk gelmesi çok zorladı sadece🙈 tam 39+1′dik 2 gündür düzensiz sancılarım vardı, kontrole diye gittim 4 cm açılma ve sancılarım vardı bebeğin suyu azalmıştı. Ve yatışım yapıldı, suni sancı takıldı. 6 cm açılmam olana kadar sadece adet sancısı gibi sancım oldu, sonra doktorum suyumu patlattı. Saat öğlen 15:00′dı. O zaman sancılarım bir anda şiddetlendi. Dayanılmıcak gibiydi hemen sıcak suya girdim tam yarım saat sıcak suyu belime kasıklarıma tuttum.. saat 15:48 bir anda ıkınma isteği geldi, hemen doktorumu çağırdılar ve kontrol etti 10 cm açılma dedi doğumhaneye zor yetiştik, çatala çıkmamla doğurmam bir oldu tam 15:57 de bebeğim doğdu. 2 dikişim var sadece. Son 1 saat çok zorlandım ama Rabbim sabrını veriyor sonrası harika bi duygu tabiki😍 bu ikinci doğumumdu, herkes ikinci doğumlar kolay olur derdi inanmazdım gerçekten öyleymiş. Bizimde hikayemiz böyle gerçekleşti Rabbim o yolda kimseyi darda koymasın herkes bebeğine sağlıkla kavuşsun inşallah🤲🏻