nevamm1 Hayaliine beni doktorum 30 gün sonra çağırdı kan testi için sifirlanmismi diye doktorunuz birşey dedimi
Hayaliine nevamm1 kuzum benm 22 gün oldu kürtaj olalı geçen gün kan testim 00.02 çıktı bugün kan testi yaptık 26 çıktı
Elalayla Gebelik haftasına göre değişiyor sanırım. 6 haftalık kürtaj olmuştum. 240 lardaydı değerim 10 günde sıfırlandı.
Hayaliine sdmr20 evet kuzum doktoruma sordum yeni gebelik olabilir iki gün sonra tekrar test yapıcaz bide ben hiç korunmadım doktorum kürtaj sonrası 1. Günde yumurtlama gördü değerlendir demişti
sdmr20 Hayaliine Dualarım seninle hakınnda en hayırlısı olsun 🤲🏻🥰 Sende bana dua et 1 yıllık evliyim henüz bir kez kimyasal geçirdim bakalım denemeye devam❤️🤲🏻
Hayaliine sdmr20 rabbim gönlüne göre versin kuzum ovülasyon testi kullan ben onunla ilk denemede hamile kaldım yumurtlama gününü kacırma
sdmr20 Hayaliine aynen ovulasyon kullanıyorum ilk denemede oldu kimyasaldı bakalım tekrar denemeye devam edecegim 🥰
Gul2808 Hayaliine hadi hayırlı olsun cnm bnm rabbim sağlıcakla kucağına aldırsın inşallah 🙏❤️ sakın önceki gibi olucak diye düşünme bnm de başıma geldi o yüzden diyorum hep bebeğini düşün güzel güzel yat dinlen bebişinle 😍❤️
nevamm1 Hayaliine nevamm1 çok sevindim tekrar gebesin rabbim çok aratmamis ne güzel kötü düşüncelerin hepsini at kafandan bende kürtajdan sonra çok kortktum rabbim tekrar aynı acıyı yasatirmi diye şuan 22 haftalık olduk Allah’ın izniyle inşallah sağlıkla alırız bebislerimizi kucağımıza ❤️
sdmr20 Hayaliine iki günde bir baktır inşallah sağlıklı bir gebeliktir hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın 🥰☺️😘
Hayaliine nevamm1 hiç korunmadım 5 gün önce betam 00,02 idi dün sabah kan değerim 26 çıktı gece tekrar yaptırdım kan testi 38 çıktı