Mefat ben gidiyordum hamile kalınca malefes kabul etmiyorlar en azından benim gittiğim özel hastahane etmiyordu. Öyle güzellik merkezine de girmiyorum güvenilir kesin sonuç olan bir hastahane tercih etmiştim. Cok da memnundum ama hamile kalınca riskli dediler. Hatta zannedersem emzirme dönemide riskli gibi galiba onu tam bilmiyorim öyle birsey dedi gibi hani çok riskli değil ama ısın atıyoruz sonucda vücutta kalıyor sen bebek emziriyosun yani etkilenir gibi birsey söylemişti sanki. Bende emziriyorken gideyim yaptirayim diye hayal ediyordum. Cok riski olmazsa yaptırırim belki 🙈