Merve5561 Melisa35 o haftalarda düzenli hareket olmaz canım hele ki ilk gebelikse hiç hissetmeyen bile var 22 den sonra falan düzene giriyor
Ezgiturker7 Melisa35 benim iki gün hissedemediğim zamanlar oluyordu o haftalarda 23 te hergün hissetmeye başladım
Cagla-91 Melisa35 18+6 olduk bugün. 1 haftadir hissediyorum bebisimi 🥰 ama bugün cok hissedemedim. İnsan hissedemeyince panik oluyor ya dimi 😣
Cagla-91 sivlimglsh sol kaşığımda ya da bazen tam ortada pıt pıt şeklinde hissediyodum ama son 1 haftadir daha güçlü tekme atıyor galiba
sivlimglsh Benim ilk gebeliğim 18+4 günlük ama hissedemedim. Yada ben mi anlamıyorum arada böyle kaşık bölgemde ve göbek deliğimin altında iğne batması karıncalanma hissediyorum bu bebek hareketi mi acaba
temizelezgi Melisa35 gün içinde gezip sırt ğstü uzanma dinlenme pozisyonuna geçtiğim an başlıyor aslan oğlum pıt pıt vurmaya 😍 ben belki de çok geziyorum bilmiyorum ama gezmeden de duramıyorum 😂😂
badembid Melisa35 2 güne 19. Hafta olucam hala hissetmiyorum. Ultrasonda kıpır kıpır maşallah ama ben de tık yok. İlk gebeliğim