Kızlar 32 haftadayım sıcaklardanmı bilmiyorum bir hazımsızlık sürekli su içme isteği ağızda değişik bir tat bunlar olmaya başladı acaba şeker mi var şeker yüklemesi yaptırdım bu arada 1 saatin ardından ölçüldüğünde 75 çıkmıştı. Yani doktorum normal demişti ama sonradan şeker çıkma ihtimali varmi sürekli su içme isteği cok fazla lavoyaa çıkıyorum başımı kaldırmak istemememek başına gelen varmi