Kizim hasta olunca yaptigim karisimi size anlatiyim.
sogan diyorum baska bisey demiyorum.
bi sogani kücük kücük dograyin bi kabin icine alin üstüne üc yemek kasigi bal verin (alternativ olarak bal yoksa sekerde koyabilirsiniz) onu geceden bekletin agzini kapatip. Ertesi sabah süzün ve suyunu icin, dogal öksürük surubu. Ayrica gece yatarken bi tabagin icine yine sogan dograyin ve üstüne tuz ekin, bunu yattiginiz odada bas ucunuza koyun, bunu bi kac gün yapin. Oda igrenc sogan kokacak ama öksürügünüz gececek🥰bu aklinizda bulunsun bebeginiz hasta oluncada yaparsiniz. Ben kizimda yapiyorum ve cok rahat uyuyo, ve de dogal öksürük surubuyla birlikte hemen iyilesiyo. Gecmis olsun🤗