Kızlar ecoprin 150 kullanan varmı??,doktor İkili tarama yaptı risk düşük sıkıntı yok dedi ama PAPP-A değerim 0,40 mom çıktı bunun ilerleyen haftalarda tansiyon yüksekliği , çocuğun gelişiminde gerilik vs gibi risk oluştırabilir dedi bu değer 0,5 in üzerinde olmalıymış.Benim gibi olan var mı varsa sizin doktorlarınızın tutumu nasıl oldu Lütfen yardım 🙏🏻🌸🌸