Beril123 kesinlikle normal doğumu destekleyen bir doktor ama ben mecburi sezaryen olmak durumunda kaldım. İlk muayenede ben istemeden kende verdi numarasını aklıma takılan her şeyi arayıp ya da mesaj atarak sorardım ve detaylıca cevap verirdi. Doğum zamanı sabah 5 te suyum geldi hemen aradım çalar çalmaz açtı telefonu ne yapmam gerektiğini söyledi. Kesinlikle memnun kalırsınız çok ilgili bir doktor