Yenibiranne111 ben de yapamıyordum canım eşim de anlayışlı sağ olsun o konuda sorun yaşamadık. Ama mesela ben de hep aparatif şeyler yedim. Onun evde olmayıp görevde olduğu günlerde de yalnızken makarna haşlayıp yoğurtlayıp tuzlayıp yerdim o iyi gelirdi mesela bana. Sadece yoğurt tuz ama başka sos yok. Hazır çorba içtim kaç kez o da iyi geliyordu zararını falan düşünecek durumda değilsin çünkü enerjiye ihtiyacın var bu süreçte kafana takma bunları sonra toparlarsın. Patates haşlayabilirsin tuzlayıp yersin o da iyi gelir. Ben bol bol meyve yedim bir de o da iyi geliyordu. Doktorum bana mideni ne bulandırmıyorsa onu ye şimdilik bu sorun değil dedi . Su bile az içtim çünkü o da bulantı yaptı hep ama sonra yavaş yavaş iyi oluyorsun merak etme. Ben şu an 15+5 oldum tamamen geçmedi ama daha iyiyim artık yiyebiliyorum. Sabahları aç durma bir de çok onu da söyleyebilirim, yani kalkar kalkmaz yemen lazım hatta yataktan kalkmadan ye akşamdan başına kuru ekmek zeytin koy ya da bisküvi kraker vs.