Ben 8 gün kala var yok arası görmüştüm 2.çizgiyi ama çok belli belirsizdi fotoda falan çıkmıyordu bana öyle geldi belki de deyip üstünde durmamayı tercih ettim 3 gün sonra yani regle 5 gün kala gördüm silik çizgiyi. Eğer sizi üzmeyecekse yapın belki de çıkar ama çıkmaması olmadığı anlamına da gelmez regl gecikmeyene kadar. İnşallah tez vakitte güzel haberler alırsınız