HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, “Yaz Aylarında Hamilelik ve Beslenme” başlıklı blog yazımız yayında! Yaz Hamileliğinde Tüketilmemesi Gereken Besinler Dikkatli Tüketilmesi Besinler Sağlıklı Atıştırmalık Tarifleri İçerikler Linkte! https://www.mutluanneleriz.com/2021/08/01/yaz-aylarinda-hamilelik-ve-beslenme/ Annelerimiz yaz aylarında özellikle nasıl besleniyor? Peki ya yaz hamileliği nasıl geçiyor? ☺️ Yaz hamileleri için hazırladığımız Hamile Kıyafeti listesine de göz atabilirsiniz. 🥰 https://ty.gl/cy66hytck https://m.trendyol.com/koleksiyonlar/Hamile-Kiyafeti---k-d074e450-6146-491a-a820-b9818d9ff6fb?shared=true&adjust_t=mga6qru_4lumnip&adjust_tracker_limit=250000&adjust_adgroup=64983354&adjust_campaign=ios_collection_free&adjust_creative=d074e450-6146-491a-a820-b9818d9ff6fb&utm_campaign=64983354&utm_medium=ios_collection_free&utm_source=collection&utm_term=d074e450-6146-491a-a820-b9818d9ff6fb
eliffkrts HappyMom denize girme imkanı olanlar için kesinlikle yaz hamileliğiii ❤️❤️ oğluşum da su kuşu oldu denize girince tekmeler başlıyor, bikini içinde herkes sempatik sempatik gülümsüyor, çeşit çeşit dondurma ve meyve ☀️
miniksevdamm HappyMom berbat birşeymiş Ağustosuda bitirecez Eylül’üde sanki eriyorum gibi hissediyorum yürüyüşe bile çıkamıyorum uykusuzluk birde kalp çarpıntısı oo çok var sağlıkla gelsinler minnoşlarımız her şey onlar için ❤️
aylin08166 HappyMom 2. Çocuğumu kesinlikle kışa denk getireceğim 😃 bu sıcak beni öldürecek heryerim sıcaktan kaşınıyor alerji oldum heryerim yara gece uyuyamıyorum yaz hamileligi gerçekten çok kötüymüş
Yagmur00 Esramtss bence gayet guzel canım ya rahat rahat takılıyorsun kısın usumek dısarı cıkmak bana daha zor geliyor
Kbrbisi21 Esramtss Aynen oyle katiliyorum ve ayaklarimin sismesi dahadaaa beni uzuyor 😁 bazen kendimi saklayasim geliyor ayaklarim sicakta sistimi 😁 birde sey dusunuyorum yaz bittikten sonra acaba terlik olmadan ayakkabi nasil giyecegimi dusunuyorum 😁
Esramtss Yagmur00 kışı tercih ederim sıcaktan zaten çıkamıyorum şahsen hiç bisey yapasım gelmiyo hem ağırlık hem sıcak hem terleme ayy yazarken bile bunaldım😂😂🤦♀️
Emine_toprak Yagmur00 keske bu Antalya da da mümkün olsa yürüyüşe çıkamıyorum sıcakdan sabahı ayrı akşamı ayrı sıcak 🥺
Yagmur00 Esramtss bizim burası gayet serın canım oyuzden bana kotu gelmiyor yaz 🤭aöa İstanbul vb sehirler daha sıcak durulmuyor
Pirincveannesi Esramtssal benden okadar valla orurduğum yerde teeliyorum buz gibi su ile duş alıyorum yarım saat olmadan yrniden terliyorum resmen evde sadece atlet şortla dolaşıyorum sütyen filab takmakda yok terletiyo oda artık 🤦♀️
Breeze Kesinlikle berbat bence.. zaten arada bunalimlar oluyor sicakken daha fazla oluyor ustune bi de terleme. Dusa girmek daha kotu yapiyor mide bulantisi bas dönmesi de cabasi..en guzeli kis aylarinda hamile kalmak ustunu giyip bol bol sicacik uyku cekmek
Sametnida Breeze bencedeeeee 😔 artik kis gelmeli istanbul cok ama cok sicak ve cok daraliyorum nefes alamıyorum artik
HaticelKubra Sanırım bende kış hamileliğini tercih edenlerdenim.yazin oturduğum yerde terliyorum. yazın gezme imkanları varken ben aksine hiç dışarı çıkamıyorum..uyku desen sıcaklardan tövbe.kisin ne güzel yatağa gir uyu dinlen bol bol
gulsah_2013 İlk hamileliğim ekim Temmuz arası geçmişti kışın çok rahat ettim şimdi ise nisandan beri hamileyim doğumum kışa geliyor 4 aylık olamama rağmen bunalıyorum son zamanlarım sogul zamanlara gelicek diye seviniyorum
Melos1 gulsah_2013 al bendende o kadar 19+2 bendemi sorun var diyordum aşırı dıcak basıyor normalde bu kadar terlemem oturduğum yerde şip şip ter döküyorum 😳
Bsrakya Kısın hamileliği nasıl bilmiyorum hiç geçirmediğim için ilk hamileliğim ve yazın hamileliği geçiriyorum. İnanın burnumdan geldi son aylar bu denli beklemiyordum. 🤦🏻♀️
prensesannesiiiii Bsrakya evet ya son ayların tam sıcaklara gelmesiii berbat bişey otururken bıle ter boşaltıyorum resmen dustan hıc cıkmasam anca😬
B-Tugce 11+5 teyim miğde bulantılarım ve halsizlik yüzünden 8. Haftadan itibaren yataktan çıkamadım. İstanbul çook sıcaak hiçbir şey yapamıyorum sadece yatıyorum 😢😢
MrymA 36+1 günlük hamileyim sıcaktan terlemekten dışarı çıkmak istemiyorum bunaldım çok 😕yazın hamıle olmak cok zormus
Makbule01 Mervecetin adana da yanıyor hava şuan 30 haftalık hamileyim oglusuma üçüncü oglusum geliyor ikinci de aynı ayda kalmıştım buda aynı olacak bir deyuksek tanisiyon olmasa
Melekgeliyo11 Bence kış hamileliği daha güzel oğlum da çok rahat etmiştim rabbimin zniyle kızım olacak son 2,5 ay kaldı ama öldüm çok sıcak ve bunaltıcı hiç bişe yapılmıyor yaz hamileliğinin en güzel yanı bol bol meyve yiyebiliyorsun o kadar
Nurlann 24 + 4 🌸 son bahar da dünyaya gelecek minnosum insallah.. yazin doğum yapması ve o stresli dönemi gecirmektense bebegim karnimda taşımak daha kolay diye düşünüyorum. Kısın çocuğu sar sarmala uyut mis gibii. Yaz doğumu cocuk icin de anne icin de zor bence😊
Hilal-95 Nurlann ay katılıyorum ya hareketlendiği zaman yaza gelıcek allah izin verirse oh mis ozaman üşüme gibi derdi olmaz inşallah 🙏🏻