Blueedreamssx Arkadaşlar 21 haftalık gebeyim bugün birden bire halsizlik, hafiften boğaz ağrısı ve burun akıntım var şimdi ise karnımda sertleşme ve sürekli idrar gelme hissi oluşuyor bende sizlerde bu durumu yaşadıysanız neler yaptınız?
[silindi] Blueedreamssx ayyy bu aralar herkes hasta iyi mi 🤷♀️ Valla bi hafta olacak geçmedi ıhlamur içtim günde bir bardak olması gerekiyormuş en fazla birde pastil kullandım başka bişi yapamadım
gunesveguney Blueedreamssx salı gününden beri sürünerek uğraşıyorum, birden boğaz yanması başladı sonra birden arttı boğaz ağrısı öksürük nefes alamama teste gittim hemen negatif çıktı cuma günü de kemiklerim deli gibi ağrımaya başladı kemiklerimi alın diye ağladım acilde düşün serum taktılar hava verdiler geçmedi dünden beri de ölüyorum ateşim 38.5 yine gittim test verdim kan ve idrar da aldılar test yine negatif acilde salgın var demişlerdi çok sık idrara çıkmaya başladım bakteri ve enfeksiyon görünüyor bakalım ne diyecekler 🤦🏻♀️ Herkeste var bu ara
Hasrt02 Blueedreamssx canım bende 17+2 günlüğüm 3 gündür usutmusum..halsizlik öksürük boğaz ağrısı falan hepsini yaşıyorum.balli su,nanelimon iç.. ılık su sürekli içmeye calis.. birde çayın içine limon sık ..iyi geliyor boğazı biraz yumustatiyoe onun dışında da ilaç kullanmayız..birde kusmaktan karnım taş gibi olmuş.ama nette okudum herhangi bir sknrj değilmiş o.
btuban Blueedreamssx ımunol kapsul(c vitamini), pastil, parol, bol meyve, tavuk suyu çorbası, tarhana çorbası, limon pekmez karışımı.
Blueedreamssx [silindi] Bende şuan annemdeyim ılık sütün içine bal okuyacakmış bakalım nasıl oluyor üstüme böyesıcaklık basıyor terleme oluşuyor bende
Blueedreamssx gunesveguney Ay bende bilmiyorum napacağımı karnımda böyle sertleşmiş korkuyorum ya bir şey olursa diye