Karanfill 36+5 hamileyim. 2 3 haftadır yapışkanımsı, yoğun, sarı kıvamlı akıntı geliyor. Tuvaletten sonra peçetelik sildikten sonra da geliyor. Sizce akıntı mı nişan mı?
Demir06 Karanfill benim de 37+1 de çok koyu kıvamlı sümüksü birşey geldi ama kırmızı ya da kahve rengi değildi sarıydı 37+3 oldum,ben de merak içerisindeyim
merveklyc Karanfill Kendi tecrübemden yola çıkarak söyleyeyim bende nişan avuç kadar jölemsi ve kahverengi geldi nişan olduğunu anlamamak mümkün değildi o yüzden akıntıdır muhtemelen
melekVzeynepE Karanfill Nişan böyle nar çiçeği kırmızı renginde oluyor o sarımsının Nişan olduğunu düşünmüyorum pek
Hmyra_01 merveklyc benimde 1 saat önce jölemsi şeklinde bi akinti gibi peçeteye geldi farklıydı araştırdım nişanmış daha 32 haftadayım acaba nişan geldikten kaç gün sonra doğum oluyor
merveklyc Hmyra_01 Ben ertesi gün doğum yaptım herkeste farklı oluyormuş inşallah bekler bebişin canım🤲
Karanfill melekVzeynepE farklı renklerdede gelebiliyormuş o yüzden de bilemedim. Kokulu mu oluyor peki?