aysegulagirturkmen Merhabalar kızlar , anne yanı ahşap beşik almaya karar verdim. Fakat nerden alacağım konusunda bi fikrim yok . Alıp kullanan kalitesinden kullanımından memnun kalan tecrübeli anneler yazabilir mi . Teşekkürler 🌸
Banu_alper aysegulagirturkmen Hepsiburada dan heyner anne yani besik aldim icindeki yatak sunger gibi oldugundan guzel bir yatak aldim icine memnunuz yani
Haticecakirr aysegulagirturkmen kesinlikle e bebek ve civil almayın inanılmaz kalitesiz incecik tahtaları hatta benim e bebekte gördüğümün tahtaları çıkmıştı kırılmıştı yani. Ben kuğu baby aldım eğer yaşadığınız yerde domino varsa oraya bakabilirsiniz marka olarak fakat kuğu babyin internet sitesinden de temin edebilirsiniz aşırı memnun kaldım ve çok kaliteli. Aynı şekilde görünüşü de çok hoş.
Minelll41 https://ibb.co/kGfCFCK Merhabalar ben trendyoldan aldım . Daha kullanmak nasip olmadı ama ☺️
Banu_alper aysegulagirturkmen ben 60×120 aldim odam kucuk oldugu oldugu icin buyuk de var biraz daha buyuk alirsaniz 2-3 yasina kadar rahat kullanilir yatak yuksekligini 3 kademe olarak ayarlayabiljyorsunuz hafif bir sallantisi var ama isterseniz sabitleyedebiliyirsunuz bir de ben organikci oldugumdan direkt agac zaten o yuzden de tercih ettim
aysegulagirturkmen Haticecakirr maalesef bulunduğu im yerde domino yok ama netten bakayım çok teşekkür ediyorum