Canım ben braun kullanıyorum ev tipi lazer hamileliğimde de devam ettim bikini bölgesi hariç. Lazer yapmadan bi akşam öncesi diyelim jiletle alıyorum biraz kıl kökü olması lazım ki makine o siyah tüğleri görmeli kökünden alırsanız işe yaramaz ben ilk başta her hafta hatta iki gümde bir kullanıyordum çok yorucu bu arada sonradan ayda bire düştü ama uzun süreli bırakırsanız aynı çıkıyor ben memnun değilim çünkü ömürlük değil doğumdan sonra lazere gidip kurtulmayı düşünüyorum çünkü ağda vs. Canım dayanmıyor yapamıyorum