Sdnglhn Hanımlar ben oksapar 4000 kullanıyorum göbekten uygulanacak dedi doktorum.Fakat iğneden sonra göbeğim morarıyor baya iğneyi vurduğum yer,normal mi tekrar kontrole gidince sorucam.Merak ettim yaşayanınız var mı ?
Derensmom Sdnglhn YouTube sa nasıl vurulacağına dair videolar var izleyin..morarma daha az olur..morarma normal bu arada
Gmzr Merhaba bende kullanıyorum genelde damara falan denk getırınce cok morarıyor suanda sadece kucuk nokta gibi morarıklarım var göbegınızden 4-5 parmak gerıde genelde yumuşak yag olan yerlere atın daha az morarır ve ıgneyi atınca sakın bastırmayın pamukla ozaman daha cok morarıyormuş
Ayse32 Sdnglhn hep koldan yaptım canım bu zamana kadar 25 haftalığız morluklarım tek tük cok morarırsa bacağa geçerim diyordum ama sanırım geçmeyeceğim göbek büyüyüp gerildikçe zor olur ilk aylar yapılsa daha iyi sanki göbekten denemedim bile korkuma 😊
Sdnglhn Ayse32 Acı yönünden bir sorun olmuyor yumuşak yerler olunca.Diğer yerlerden vurulduğunu bilmiyordum,bir sorayım gidince 🤭
Gizmo90 Yapmadan önce ve yaptıktan sonra buz koyuyorum. Buz koymayınca morardı siz de deneyin belki işe yarar
marbling10 Sdnglhn kasa vuruyorsunuz demek ki ya da damara denk geliyor biraz yer değiştirmeye çalışın