Cutemomy Klomen ve catlatma iğnesi sonrası hamile kalanlar, ilişki için belirlenen günleri değerlendirdikten sonra belirti hissettiniz mi? Hiç bişey hissetmiyorum agrı sızı falan hiç yok. Umutsuzluğa kapılıyorum. adete 10 gün var. Sizlerde nasıl olmuştu?
Rahime_47 Cutemomy valla bende 1 hafta sonra belirti başladı. Öğürmeler kokuya hassasiyet. Basladi adetime 15 gün vardi. Ama hic aklima hamilemiyim acaba diye düşünce gelmedi.. bide adetime 5 gün kala adet sancısı ve lekelenmem oldu. Adetime 3 gün kala test yaptim çıktı hemen
sweettyy19 Cutemomy bende yeni basladim klomene haftaya cumartesi kontrol var cok merak ediyorum nasil ilerliyor süreç
Aysoz Cutemomy bende iğneden sonra kasık ağrısı bile olmamıştı. Hatta iğneden sonra ağrısı olanları duyduğum zaman moralim bozuldu. Olmayacak diye düşünüyordum sıfır belirtiydi çünkü. İğneden sonra 12. Gün adetime 2 gün kala dahiliyeye farklı kan tahlillerime baktırmak için gittiğimde umutsuzca beta da rica etmiştim. Ve o şekilde gebe olduğumu öğrendim hiç bir belirtim de yoktu. Herkeste farklı oluyor ama benim bu şekildeydi o yüzden olumlu düşünün inşallah bebişiniz sizinledir🌸
Cutemomy Aysoz bende aynıyım sıfır belirti. İnsanlar kasık agrısı cekiyorum falan yazıyor buraya bende umudumu yitiriyorum. Ama sizin hikayeniz moralimi yerine getirdi. Teşekkür ederim 🌷🙏
Sedaaaa59 Bende klomen çatlatma ignesiyle 9 haftalık ikizlere hamileyim adet olacakmisim gibi ağrı olmuştu son bir hafta kala da midem bulanmaya başlamıştı beklemiyordum adetim 3 gün geçince testte çıkmıştı hemen 2. Denemede hamile kalmıştım inşallah sizinde tutunmuştur bebeğiniz 😊🌼
Burcu-2910 Cutemomy bene bu ay kullandım ama sadece akıntı ve ara ara kasık agrısı var bakalım gebelikten mi
Feyzaveannesi Cutemomy Canım klomen çatlatma iğnesi ikilisinin bana hiçbir faydası dokunmamıştı. Ama inşallah sana faydası olur
Seranad Cutemomy Benim adet olmadan önce göğüsler Ağrır ya sadece öyle göğüslerim ağrıyodu onun dışında bir Belirtim yoktu
annelinkoo1 Cutemomy bende klomenle hamile kaldım çatlatma iğnesi kullanmadım. Adetime yakın tarihte çok yoğun sancılarım oldu adet sancısı sandım kasıklarım ağrıyordu akıntım çok fazlaydı evde test yaptım sancım olduğu için adet olucam dedim kesin ve çift çizgiyi gördüm 5 gün önce kan verdim ve 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim
Seranad Cutemomy evet ilk yapışta hemde hatta hiç belirtim yok diye hamile değilim sandım sonra göğüslerimde ağrıyınca tamam dedim kesin değilim 😁