Son 2 haftadır bebeğimin hareketleri kısıtlıydı hareketleri oluyordu ama eskisi kadar hareketli degildi ve bu iki gündür ara ara sancılarım oluyor ama saniyelik girip çıkıyor ve bebegim aşırı hareketli yerinde hiç durmuyor bu bir doğum gelirtisimi ??