Zuhreee hamile olduğunda kendin gidip kayıt actiriyorsun canim yoksa kimse ilgilenmez. Hatta şimdiden gidip kaydını olustur onlar vitaminleri ellerinde varsa ücretsiz veriyorlar. 16. Haftada kan ilacına başlayıp 20. Haftadada tetanoz aşısı olacaksın sağlık ocağında simdiden bilgi vermen cok iyi olur senin için.