Ben lekelenme yaşamadım ama bu hafta kalbini duyamadık 8 olmam gerekiyordu ama iki hafta önce bebek keseye gelmemisti, cuma günü kesede göründü ama mercimek kadar dedi kalp atısı da yoktu cumaya kadar bekleyelim yine göremezsek kötüsünü konuşurum dedi beklemedeyim ve korkuyorum belki de gec döllenmedir insallah…