backtosun Herkese merhaba sevgili anneler 16 haftalık gebeyim ve iki haftadır iç çamaşırımda ıslaklık hissediyorum.En son kontrolde suyu normal denilmişti ama bugün biraz fazla gördüm sizin başınıza gelmiş miydi? bu durum normal mi?
Ezgiturker7 backtosun bende de oluyor doktor kontrollerde suyu normal rahim ağzı da kapalı diyor. Hiç endişe etmeyin bazen ter ile karıştırılabiliyor genel anlamda da hep nemli oluyor zaten o bölge.
balarisi06 backtosun bazen fark etmeden ter olabiliyor bazen akıntı bazende çiş kaçıyor hissetmiyorsun 🤷♀️ hepsi olabilir sen yine de takip et canım 🙄
Mom526 backtosun 16.haftadan 20.haftaya kadar halen var canım, bol su iç enfeksiyon olmasın dikkat et ama beyaz ve şeffaf ise korkma sarı ve yeşil ise bir görün doktora
sedanursahin backtosun aynısını bende de oluyor du doktora sordum akıntıdır dedi gebeliğin ilerleyen haftalarında cok daha yogun bi şekilde geliyor arada bir kaçıradabilirsin korkma 😊😊
Hilal-95 backtosun o haftalarda normal diyolar 20. Haftadan sonrda devam ediyor akıntı arada heleki yazın çok hissediyorm özelikle sabah ben 24 olcam dün suyu felan normal dedi şükür doktoruna söyle ama bilgisi olsun suyuna özelikle baksın kuzum 🤗
Lalin2580 backtosun ben de 13 haftalığım 2 gündür bende de var ancak bel ağrısı da eşlik ediyo birazdan doktora gidicem ben inşallah iyi haberler alırız dua edin😔
backtosun Lalin2580 canım inşallah dr dönüşü mutlulukla huzurla dönersin içini ferah tut…Bel ağrısı bende de olmuştu eğer müsait olursan burayada yazar mısın