Ask_hosmus yok sancım olunca sabah hastaneye gittim 1cm açıklık var dediler eve geldim açıklık olduğunu öğrenince otu suya koydum ne kadar doğru yaptım bilmiyorum ot iyice açıldıktan sonra kaşık kaşık suyundan içtim, sancılarım 5dk1 e düşünce tekrar hastaneye gitmek için evden çıkarken 1 bardak içtim o sudan. Hastaneye gittiğimde 3cm olmuştu açıklık. Açılma çok hızlı ilerledi