Hanımlar 28 haftalik hamileyim doktor su fazlaligin var demişti erken dogum olabilir dikatli ol demisti 2 gundur karnimin alt kısmında agri ve ağırlık hissediyorjm ilk gebeligim normal hamileliklerde olurmu boyle yoksa benim sıkıntımdan dolayi mi fikrinize ihtiyacim var