Hanımlar 25haftalık gebeyim ve detaylı ultrasona girdiğimde bebeğimin her iki böbreğinde eşit oranda genişleme olduğunu söylediler ve suyumun da tam sınırda olduğu söylendi ve artık perinatoloji tarafından kontrol edilmem gerektiği belirtildi.Şeker yüklemesi için bu hafta gittim ve tekrardan büyüme artmıştı o kadar üzülüyorum ki bunu yaşayan var mı ne gibi çöZüm olacak çok endişeleniyorum bebeğim için 😢suyunda işer boyutlu bi değişiklik olmassa doğum zamanını bekliyeceğiz dediler 😢