lina1233 bende 3 gün önce kahverengi leke oldu sonraki günde daha az oldu Progestan kullanıyorum yarına randevu aldım Bi sıkıntı yoktur inşallah yatıyorum ben yemek bile yapmıyorum eşim yumurta kırıyor yiyoruz Valla yarın duruma göre rahatlicam inşallah