34 haftalığım sürekli depresifim bu ara aglayasim var sürekli😔 dogum stresine mi girdim bilmiyorum.Dogumdan da korkuyorum ama gebelikten de sıkılmaya başladım kısıtlı yaşamak zor bir de gebelik şekerim var bu ara şekerim yükseliyor diye ağır bir diyet verdi doktor meyve domates falan yasak iyce moralim bozuluyor.Bir türlü motive olamiyorum yardım edin😖