Birdemetanne Herkese merhaba 18+1 haftalık hamileyim ama göğüslerim şimdiden çok şişti uçları koyulasti ve altlara doğru lekelenmeler olmaya başladı daha erken değil mi bunların olması için merak ediyorum
bahtnurr1 @Birdemetanne lekelenme benimde o zamanlar başladı ama doluluk şişlik falan yok henüz 26dayız kişiden kişiye farklılık gösterir bence
sumeyraballl Birdemetanne bende aynı durumdayım göğüslerm 6 haftalıkken dolgunlaşmya başladı uç kısmı çok karardı ve o kahverenkli olan yer büyüdü ve etrafı hep kahverengi lekelelerle doldu
Blueedreamssx MineLule Ahhaha bende de erken başlamıştı ama benim için korku oluştu öyle bir ağrıyordu ki anlatamam size çünkü annem meme kanserine yakalanmıştı ya bende de olduysa diye
Blueedreamssx Birdemetanne Benim erken başladı ya 6 haftalıkken gerçekleşti şuan lekelenme yok ama şişkinlik ve uçlarda değişiklik oldu