Merhaba, nasıl bahsedeyim bilemedim ama ovulasyon testi ile 2 aydır takip ediyorum hiçbir şekilde yumurtlama çatlama vs olmadı. Adetlerim düzenli olmasına rağmen olmuyor pco görünümü var biliyorum ama böyle bir etkisi olabilir mi ilaç falan kullanmıyorum şuan öyle merak ettiğim için sadece takip ediyorum bilenler bilir diğer ay tüp bebek sürecine başlayacağım zaten ama bu ayda yumurtlama göremedim bunun anlamını bilen var mı araştırdım ama bulamadım pek bişey düzensiz adetle alakalı şeyler çıkıyor karşıma bilenler yardımcı olursa sevinirim arkadaşlar..